2011. november 28., hétfő

Túlélőkalauz szülőknek Stahl Judit ajánlásával 1Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft


Sziasztok!
Én 3 éve vettem ezt a könyvet.
Imádtam, mert mindenben segített.
Egy gyerekes anyuka lévén, nem volt semmilyen tapasztalatom, és bizony sokszor nem tudtam mikor mit kell tennem.
A részletes leírását megtalálod a 3. képen. Én most ismételten nem írom le...
Most nagyon olcsón a TIÉD lehet, akár 1 Ft-ért is!
Vedd meg magadnak, barátnődnek, vagy kedvesednek....
 -   Sajnos van egy kis hibája- amivel éppen nem veszít az értékéből.
Tehát a 2. fejezetnél a kislányom tollal egy kicsit bele firkált.
Lásd az utolsó képen....
Minden kérdésre szívesen válaszolok!!!!
A sablonomat készítette: enyediktunde



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-07 08:25
. Túlélőkalauz szülőknek Stahl Judit ajánlásával 1Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése